FAQS

Hoe wordt mijn drukwerk uiteindelijk verspreid?

- Uw drukwerk wordt samen met andere folders in een gecombineerd pakket verspreid. 

Wat houdt een 'gecombineerd pakket' in?

- Dat houdt in dat er een samengesteld pakket van folders wordt bezorgd. Voordeel hiervan is dat alle folders en flyers goed zichtbaar op de mat komen te liggen.

Waarom kan ik niet voor een specifieke bezorgdag kiezen?

- Een van de redenen waarom wij zo voordelig kunnen bezorgen is dat uw drukwerk in een gecombineerd pakket zit. Alleen heeft elk postcodegebied weer een andere bezorgtijd. Onze bezorgers mogen grofweg bezorgen vanaf zaterdag 16.00 uur tot en met woensdagavond. Het is dus mede afhankelijk van de bezorger wanneer hij/ of zij de folders gaat bezorgen. Wij stellen de kaders. Vandaar dat u niet voor een specifieke dag kunt kiezen.

Hoeveel folders worden er per bezorger verspreid?

- De gemiddelde bezorgwijk van een bezorger is ongeveer 300 brievenbussen groot. Wanneer u dus een 4 posities postcode selecteert zijn daar ongeveer 6-10 bezorgers voor verantwoordelijk.

Wat kan ik doen als er klachten zijn op de bezorging?

- Klachten nemen wij altijd serieus! U kunt binnen 3 werkdagen na verspreiding uw klacht aan ons doorgeven en dan zullen wij een onderzoek instellen. Voor de klacht hebben wij de volledige adresgegevens nodig, dus 6 positie postcode(s) met huisnummer(s). Klik hier voor contact